Sukces sieciowego interesu

Sukces sieciowego interesu

Prowadzenie międzynarodowej korporacji to niewątpliwie zadanie znacznie trudniejsze niż nadzorowanie jakiejkolwiek wielkiej inwestycji czy wprowadzenie nawet niewielkiego przedsiębiorstwa lokalnego na giełdę. Aby zarządzać korporacją działającą na wszystkich kontynentach potrzeba nie tylko wyjątkowych doradców i idealnie skoordynowanej organizacji. Niezbędne w prowadzeniu tak dużą firmą jest doświadczenie i umiejętność radzenia sobie z niesamowitą presją. Wyzwań nie brakuje, albowiem nawet mając swoje oddziały w kilkunastu krajach trzeba radzić sobie z kilkunastoma systemami prawnymi i podatkowymi, każda gospodarka ma inny poziom specjalizacji nie mówiąc nawet o różnicach czasowych, które znacznie utrudniają komunikowanie się ze wszystkim elementami struktury w tym samym momencie. Wyzwania wynikające z różnego rozkładu sił politycznych w danych krajach i wreszcie odmienność kulturowa czy językowa to bariery, które dla współczesnego biznesu mogą mieć niesamowite znacznie. Oczywistym jest, że dla dużych i profesjonalnie prowadzonych korporacji nie stanowi to wielkiego wyzwania, ale mniejsze organizacje zaczynające dopiero swoje giełdowe życie potrzebują nie tylko pieniędzy, ale przede wszystkim odwagi, by wprowadzić się na całkowicie nowe terytorium i rozpocząć budowanie marki w nowym kraju.

[Total: 1    Average: 3/5]

Comments

comments

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.