Rynek dla każdej firmy

Rynek dla każdej firmy

Istnieje wiele sposobów na prowadzenie biznesu w dzisiejszych czasach, ale niewątpliwie dwa główne i najmodniejsze kursy w dobie wielkiej recesji to oszczędzanie albo wydawanie. Ci, którzy mają wyjątkowo głębokie kieszenie i działają na rynku oraz giełdzie od dłuższego czasu doskonale rozumieją, że nawet w dobie recesji wydawać można ponad stan i w ten sposób budować swoją przewagę rynkową nad niedawnymi konkurentami. Zgodnie z cyklami koniunkturalnymi całe gospodarki a więc i wszystkie przedsiębiorstwa po okresie wielkiej bessy muszą przygotować się na ponowny wzrost i boom koniunkturalny. A więc ci, którzy nie przestraszą się złych wyników dochodzących ze światowych gospodarek i dalej wydawać będą na nowe projekty i patenty, w okresie ponownego wzrostu będą mieli idealne warunki do przekuwania dawnych inwestycji w całkiem namacalny zysk. Z drugiej jednak strony w dobie recesji wydawanie ponad stan wydaje się być sprzeczne z interesami akcjonariuszy. Udziałowcy natomiast w trudnych czasach nie są zbyt optymistycznie nastawieni względem inwestowania i wydawania pieniędzy, dlatego o wiele łatwiej jest ich przekonać do oszczędności i zachowawczego prowadzenia marki. Na giełdzie nie od dzisiaj spotkać można najróżniejsze osobowości wśród inwestorów i graczy – od hazardzistów po flegmatycznych ciułaczy.

[Głosów:1    Średnia:4/5]

Comments

comments

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.