Zakładając działalność gospodarczą musimy przede wszystkim postawić sobie najważniejsze pytanie – czy lokalizacja siedziby firmy jest ważna? Czy uda się zdobyć klientów reklamą czy w większości będą to ludzie z ulicy, przechodnie zwracający uwagę na szyld. Wszystko zależy od rodzaju prowadzonej działalności. Jak zatem wygląda to w przypadku biura rachunkowego? Czy lokalizacja wpływa znacząco na ilość klienteli? Generalizując można powiedzieć, że dobrze rozreklamowane biuro rachunkowe może znajdować się nawet w sąsiednim mieście, a i tak nie będzie narzekać na niedosyt klientów. Warto jednak pomyśleć o tym, że wielu ludzi chce mieć księgowego blisko, nie każdy człowiek korzysta i ufa poczcie email, wolą spotkać się osobiście niż zadzwonić, co jest naturalnym odruchem człowieka i nie można o tym zapominać w dobie odseparowania klientów od usługodawcy ze względu na wirtualny kontakt. Oczywiście takiej niedogodności możemy również zaradzić, nawet jeśli nasze biuro rachunkowe znajduje się na obrzeżach miasta. Aby nie fatygować klienta, zaproponujmy usługi mobile, czyli własny dojazd do klienta. Zatem w każdym przypadku można prowadzić biuro rachunkowe, które znajdzie uznanie wśród klientów.
Jaka jest dobra lokalizacja biura rachunkowego


[Total: 0 Average: 0/5]