Na którą uczelnie...?

Więcej
1 rok 10 miesiąc temu #7100 przez TomaszP
Witam.

Staram się od stypendium konfucjańskie. Skompletowałem i złożyłem już wszystkie dokumenty (droga przez mękę). w związku z tym mam pytanie. Na która z chińskich uczelni startować (do 10maja musze ostatecznie wybrać), żeby były jakieś realne szanse, że się dostanę... ? Myślałem o Tianjin University ,albo o Shanghai University. Ta pierwsza opcja wydaje mi sie bardziej realna, natomiast moim marzeniem jest Shanghai, tyle że nie wiem czy jest sens się tam pakować, ponieważ słyszałem że to dość oblegana uczelnia... Wiem,że rozbieżność geograficzna miast duża.. ale tak sobie zachciałem i już :P Wie ktoś może jak wygląda sprawa z dostaniem się na ww uczelnie? Albo może polecicie mi coś ? A jak to wygląda na Penińskich Uniwersytetach ? Jestem otwarty na każda sugestię. Staram się o półroczny kurs - wymagania HSK 2 - 60%, i HSKK- 60%. Obecnie zdane mam osiadam HSK 3 - 82% i HSKK - 80%. Jestem studentem II roku IBiDW UJ ) .

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
1 rok 10 miesiąc temu #7102 przez machinger
Cześć,

Moim zdaniem warto aplikować na uczelnie, które wydają Ci się najlepsze jeśli chodzi o miejsce i warunki nauczania. Tianjin faktycznie nie jest tak bardzo oblegany i wygląda na to, że nie będzie większych problemów z dostaniem się. Jeśli chodzi o Szanghaj to znam 3 osoby z IBiDW UJ, które w latach 2012-2014 studiowały chyba na Fudan University w ramach stypendium konfucjańskiego i nie miały problemu z przyjęciem.

W Pekinie natomiast polecam składać podanie na Pekiński Uniwersytet Języków Obcych (sama teraz tutaj studiuję). IBiDW UJ i PUJO to instytucje partnerskie i raczej nie zdarza się, żeby odrzucali podania studentów IBiDW. Wiem, że są też studenci z IBiDW na Beijing Normal University.

Moim zdaniem o ile nie składasz podania na Uniwersytet Pekiński czy Tsinghua, to nie powinno być problemu z przyjęciem.

Więcej