STYPENDIUM ROK W SZKOLE JĘZYKOWEJ - WSKAZÓWKI

Więcej
2 lata 3 miesiąc temu #7029 przez Ettience
Witam Serdecznie Wszystkich!

Od Września 2014 do Stycznia 2015 miałem przyjemność przebywać w Chinach na okres jednego szkole językowej w Anshan Normal University (Prowincja Liaoning). Uczyłem się tam języka chińskiego, wyjechałem na wymianie z mojego uniwersytetu.

Obecnie planuję wracać do tej samej uczelni gdyż znam tam każdego, traktuję to jak drugi dom, ludzi którzy tam pracują niemal jak rodzinę. Wiem że nauczę się tam języka, więc wybór ponownie padł na Anshan.

Studiuję Filologię Angielską z spec. tłumaczeniową Chińską (Angielski znam płynnie, Chiński w okolicach poziomu HSK 3 ale nie pisałem żadnego egzaminu HSK)

Problem w tym, że tym razem będę musiał opłacić wszystko z własnej kieszeni - Poprzedni wyjazd sponsorowany był przez moją uczelnię. I teraz moje pytanie - Jak myślcie, jakie są moje szanse na uzyskanie stypendium rządowego na okres 1 roku na naukę w tym Uniwersytecie?
Nie posiadam obecnie dokumentu HSK, dysponuję dyplomem ukończenia tejże szkoły językowej(1 semestr) + wykaz moich ocen z semestru. Jestem już pewien że będę uczył się w tej szkole - Mam zapewniena od strony szkoły i wnet rozpocznie się cała procedura aplikacyjna.

Chciałbym ubiegać się o stypendium - Jeśli jest taka szansa to czemu nie :) ? Wtedy nie musiałbym opłacać wszystkiego z własnej kieszeni.
Na chwilę obecną wypełniłem formularz ze strony: laihua.csc.edu.cn/inscholarship/student/studentLogin.do
Poproszę uczelnie aby wysłała mi wymagane dokumenty.

I teraz moje pytania:
1) Czy jest inny sposób w mojej sytuacji ubiegania się o stypendium na 1 rok?
2)Jakie są szanse że takie stypendium otrzymam? Jakich błędów się ustrzec, a co może mi pomóc w otrzymaniu stypendium/?
3) w jakim terminie mogę się ubiegać o stypendium (Zaczynam Szkołę 1 Września 2015)?

Dziekuję wszystkim za cenne porady :) Mam nadzieję że znajdą się ludzie dobrej woli którzy pomogą
Pozdrawiam!
Kacper