大家好!

Więcej
2 lata 11 miesiąc temu #6300 przez Pyete
Witam wszystkich!

Jestem studentem drugiego roku sinologii na KUL w Lublinie. Właściwie chiński nigdy nie był w moim kręgu zainteresowań zanim się tam nie dostałem. Wcześniej to było tylko anime, manga, japoński no i ogółem, typowy schemat, pisanie hiragany w gimnazjum etc. Ale, że japonistyka daleko a otworzyli sinologię akurat kiedy ja składałem papiery na studia to stwierdziłem spróbuję i bah! Jest! I tak studiuję, wciąż poszukuję jakichś metod które by to studiowanie mi ułatwiły. Zarejestrowałem się na forum bo stwierdziłem, że warto poznawać ludzi o podobnych zainteresowaniach, czy to studentów czy nie. Warto takie znajomości rozwijać i na to mam nadzieję ;) Jestem dosyć otwartym introwertykiem więc z każdym z chęcią wymienię poglądy ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2 lata 11 miesiąc temu #6301 przez Szwed
Witaj na forum!

Widzę, że w sumie Twoja historia jest podobna do mojej, tylko ja się przekwalifikowałem po licencjacie z romanistyki. Ale też jakoś od dawna marzyłem o jakichś azjatyckich klimatach: najpierw Japonii itd, a potem po kolei o innych. I tak, przy okazji otwarcia sinologii na UG, spróbowałem, dostałem się i jestem na pierwszym roku ;)

Więcej
2 lata 11 miesiąc temu #6302 przez Pyete
I jak tam to wygląda pod względem planu zajęć i organizacji studiów? Chodzi mi czy wystarczająco dużo zajęć macie i czy nie macie problemu z prowadzącymi albo coś w tym guście.

Więcej
2 lata 11 miesiąc temu #6303 przez Szwed
Pewnie wiesz jak wygląda pierwszy rok dopiero utworzonego kierunku: jest trochę bałaganu, jest się eksperymentalnym rocznikiem i w ogóle, ale generalnie wszystko u nas w porządku. 15h chińskiego tygodniowo + jakieś pomniejsze wykłady. Do tego prowadzący robią zajęcia z kultury: jest kaligrafia, picie herbaty i chińskie wycinanki, więc na nudę nie można narzekać.