Wiadomość 9 zdań

Więcej
2 lata 11 miesiąc temu #6628 przez Max
cześć  wszystkim!
Na początku muszę napisać, że to forum spadło mi prosto z nieba mam nadzieję, że  mi pomożecie :)
Mam pewne nieporozumienie na popularnym portalu AliExpress a kontakt po angielsku nie przyniósł rozwiązania więc chcę napisać do "centrali"  sklepu w którym kupiłem ale tam tylko po chińsku. Nie musi być słowo w słowo, ważne aby wyjaśnić o co chodzi

"19 sierpnia 2014 o godzinie 00:09 kupiłem u Państwa telefon. Po dokonaniu zapłaty kartą napisali Państwo, że telefonu nie macie w magazynie. Muszę zauważyć, że byłem pierwszą osobą która dokonała zakupu w trakcie trwania promocji więc telefon powinien być wysłany do mnie w pierwszej kolejności. Po drugie ten sam telefon można nadal u was zamówić, więc nie rozumiem czemu piszecie, że go nie macie jak nadal go sprzedajecie. Jeśli nie wyślecie telefonu wystawię wam negatywną opinię. Napiszę e-mail do administratorów portalu AliExpress.com w którym wszystko opiszę. Poproszę pracowników AliExpress.com o bliższemu przyjrzeniu się tej sprawie. Mam nadzieję że się dogadamy. Pozdrawiam Xxxx Yyyy"



Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2 lata 10 miesiąc temu #6651 przez Zhi Laohu

Nie musi być słowo w słowo, ważne aby wyjaśnić o co chodzi


Popsuła mi się pralka. Można zna się Pan na pralkach i mógłby Pan naprawić? Nie musi być tip top, byle pralka chodziła. To kiedy Pan wpadnie?  ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.124 s.
Zasilane przez Forum Kunena
FaLang translation system by Faboba