Bilety, loty i takie tam

Więcej
6 lata 3 miesiąc temu #3959 przez ximinez
A w LOcie wróbelki ćwierkają, że mają zamykać połączenie z Hanoi, bo... nierentowne! Samoloty latają wypakowane po dach, ale jednak się to nie opłaca. Ta firma przynosiłaby straty nawet wtedy, kiedy okryłaby metodę na zamianę gówna w złoto. Okazałoby się, że złoto jest nierentowne i lepiej siedzieć w gównie ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 3 miesiąc temu #3961 przez Bolanren
Tu nie moze byc rentowne nierentowne. Maja latac k.....ć. Niech rzad pomysli ile kontraktow itd. jest przez to zawalonych. Przeciez takie polaczenie to nie tylko zysk z samych biletow ale cala infrastruktura wokol plus zysk wypracowany przez tych, ktorzy lataja o prestizu juz nie wspomne.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 3 miesiąc temu #3970 przez ximinez
Popełniasz podstawowy błąd - zakładasz, że w LOcie i polskim rządzie ktoś myśli racjonalnie ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 2 miesiąc temu #3996 przez Camillvs
Polacy mają z podatków dokładać do czyichś interesów? Wciąż rosnący dług ponad 20tys. PLN na obywatela to i tak już przesada.

人在江湖,身不由己!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 2 miesiąc temu #3999 przez YLK
Mala informacja - Lufthansa oferuje (do konca marca) bilety powrotne na trasach Pekin/Shanghai-Poznan za RMB6500. Wylot nie pozniej niz do konca czerwca. Wydaje mi sie, ze to najatrakcyjniesza oferta na dzien dzisiejszy dla osob wybierajacych sie na wakacje do Polski - a moze ktos zna tansza opcje?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
6 lata 2 miesiąc temu #4013 przez Yao laoshi

Oby nie skonczylo sie tak, jak poprzednim razem...


Myślę, że jednak łatwo LOT-owi nie pójdzie. Nawet jeśli nie potknie się (znowu) o niekompetencję własnych kadr, będzie musiał się zmierzyć z poważną konkurencją. Pamiętajmy, że bezpośrednie połączenie Warszawa-Pekin (czy Warszawa-Szanghaj) to usprawnienie tylko dla mieszkańców Warszawy. Pasażerowie z innych polskich miast i tak będą musieli lecieć z przesiadką, czyli równie dobrze mogą lecieć przez Frankfurt lub Monachium (bo z większości polskich lotnisk można tam chyba teraz bezpośrednio dolecieć). Lot z Warszawy do Chin będzie krótszy niż np. z Frankfurtu jedynie pod warunkiem uzyskania korytarza nad Rosją (przy ostatnim, zakończonym klapą podejściu trwał bodaj nawet dłużej). Przy tym jedna godzina lotu mniej czy więcej nie musi być wcale atrakcyjna, jeśli jej zaoszczędzenie wiązać się będzie z koniecznością oczekiwania na Okęciu (siedzenie na lotnisku to oczywiście wątpliwa przyjemność, ale osobiście wolę się jej oddawać we Frankfurcie lub Monachium niż w Warszawie).

LOT będzie musiał zatem kusić nie tylko ceną (co najmniej równą konkurencji, a najlepiej atrakcyjniejszą), ale i jakością świadczonych usług - w tej dziedzinie ma dramatyczne zapóźnienia, od działania systemów rezerwacyjnych i poziomu obsługi naziemnej począwszy, na ocierającym się (co prawda, sporadycznie, ale i to za często) o chamstwo zachowaniu i postawie personelu pokładowego skończywszy...

"Tut das Unnütze"

Günter Eich (1907-1972) - niemiecki poeta, z wykształcenia sinolog

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.169 s.
Zasilane przez Forum Kunena
FaLang translation system by Faboba