Biznes na bannerach internetowych

Promowanie firmowego produktu sprawdza się w Internecie. Ta platforma daje nam wiele możliwości. Na przykład promowanie produktu nie tylko na portalach płatnych ale i bezpłatnie jest to już możliwe. Trzeba dobrej orientacji w terenie i przeszukać porządnie internet co można zaoferować komuś za przysłowiowe ,,free”. Niejednokrotnie lepsze są portale płatne, ponieważ za tym kryją się większa ilość oglądających portal na co dzień, a to dla nas znaczy większa ilości przypuszczalnych konsumentów. Można także wypróbować inny sposób, poprzez zatrudnienie osoby zajmującej się reklamą internetową i umieszczaniem agresywnych bannerów na stronach internetowych, gdzie dziennie wchodzi ponad dziesięć tysięcy osób. Ta skala zjawiska jest większa niż inwestycja w portale i krótkie ogłoszenie wśród miliony innych, podobnych. Bannery, które wyskakują nam przed oczami, nie jednak często denerwują człowieka mogą źle wpłynąć na markę, a czy o to nam chodzi? Raczej nie, a jednak funkcjonują takie reklamy, więc jaki mają sens? Odpowiedź wydaje się prosta i dotyczy samego poznania marki, przez wyskakiwanie nazwy, loga czy napisów człowiek automatycznie rejestruje taki obraz i kojarzy daną markę z produktem. Taki typ reklamy dobry jest dla marki mało znanej, aby można było ją rozpoznać w przyszłości. Ludzie prowadzący takie bannery na stronach internetowych tworzą cenniki w zależności od ilości wejść. Za najtańsze bannery można zapłacić nawet dwadzieścia złotych, więc ten rodzaj promocji firmy nie jest aż tak drogi.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Comments

comments

You can leave a response, or trackback from your own site.